23. август 2015.

Kristalna smola - epoxy resin nakit

Moja interesovanja za ovom tehnikom sve više rastu, mašta se sve više budi..ali najviše zbog toga jer je ova tehnika slabo zapažena i nije toliko česta. Ali i dosta komplikovana....evo i nakog više od godinu dana rada s njom, greške mi se i dalje dešavaju. Što ću pokušati ovdje opisati.

1) Nisu svi kalupi isti...Kupih nove i zanimljive kalupe za led. No svi elementi su dobili ovaj zamagljeni izgled. Što i nije tako loše, naprotiv, meni odlično, zavisi kakav ste efekat željeli postići. Uglavnom savjetujem silikonske kalupe.



2) Oštre ivice...gdje ćete puno truda uložiti dok sve isturpijate i išmirglate..Kalup naručih sa e-bay. Obratite pažnju na dimenzije kad naručujete. U cm vam objasne dimenzije cijelog kalupa, a ja sam mislila na samo dio za izlijevanje...


Zadnju put sam grešku napravila, kada sam pročitala da prilikom mješanja smjese to radite u vrućoj vodi (znači posudu za mješanje staviti u to)...uh ovo nikako. Odjednom se sve počelo dimiti i vrlo brzo se stvrdnulo. Nemam pojma kako sam sebi dozvolila ovaj propust....I mjehurići...pa ne znam koliko puta obilazim svoje kalupe kako bih iglom bušila mjehuriće koji se stalno i stalno vraćaju. Nema veze koliko puta mješate smjesu i puštate ju da odmara..mjehurići se stalno vraćaju i prave problem.

Epoxy resin masa koju koristim se može naći u svim bolje snabdjevenim radnjama i košta oko 15 eura. Masa i nije toliko skupa kada bi vam svaki detalj uspio onako kako želite iako mi se to nikada nije desilo.


I famozno bušenje rupica, naravno elekrtičnom bušilicom sa najmanjim borerom...I da nerviraće se vas sigurno ona prašina koja ostaje u rupicama od bušenja :)





4 коментара:

  1. I pored grešaka koje si imala usput, ovi radovi izgledaju divno. :) Naročito mi se sviđaju one prve naušnice (čini mi se sa cvjetićima vrijesi).
    Ja od početka rada sa epoksijem imam namjeru da isprobam i rad sa cvjetovima, ali se uglavnom završilo na zaljevanju suvog lišća i jednom neuspjelom medaljonu sa tratinčicom. :D

    Što se ovih problema koje si navela tiče, i ja mrzim kada ostanu oštre ivice, pa se moram i to naknadno obađivati.
    To sa miješanjem u vrućoj vodi nisam ni čula,a ne bih ni savjetovala.
    P.S. N znam koliko je količina ovih pakovanja smol koju kupuješ, ali možeš probati i sa Servo lakom koji je prilično pristupačan.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Vam Gordana. Meni se jako dopada to "zalijevanje" suhog lišća, posebno presanih latica, ali mi nije uspjelo, nažalost.
    Ko proizvodi taj lako koji pominjete i gdje bih ga mogla potražiti?
    Hvala Vam najljepša na komentaru....

    ОдговориИзбриши
  3. Lak proizvodi Servo, a ja sam ga kupovana u Hobby art centru u Sarajevu, dostavljaju svuda u BiH, ako se ne varam (evo link: http://hobby.ba/index.php/web-shop/mediumi/efekat-stakla-lak-detail ). Moguće da ga još neko prodaje od ovih hobi radnji.
    Ja sam presovanim i osušenim lišćem nisam imala problema poslije izljevanja smole, mada sam se plašila...i dvije godine poslije rada sa tim medaljoni izgledaju isto. Ali neosušene cvjetiće je baš upropastilo, pa se sad ne usuđujem eksperimntisati. :/

    ОдговориИзбриши