06. март 2013.

Piletina u gorgonzola sosu

I jedan zanimljiv recept...
Pretpostavljam da ste dosta puta pomislili "joj, treba mi ideja šta sa pilećim bijelim mesom"...postoji milion načina i evo ja sam danas probala ovo i svidjelo mi se...a vrijeme pripreme oko pola sata.

Piletina u gorgonzola sosu

500 grama pilećih fileta isječenih na tanke šnicle
100 ml mlijeka
100 g gorgonzole
250 ml slatkog vrhnja
so

Meso isjeći na tanke šnicle, posoliti i ostaviti da stoji u mlijeku oko sat vremena...Nakon toga ocijediti i ispeći na ulju(na srednjoj temperaturi)..U drugoj tavi istopiti gorgonzolu u slatkom vrhnju na srednjoj temperaturi uz mješanje, oko 10-tak minuta.
Šnicle servirati na tanjir i preliti sosom. Ja sam uz to spremila makarone, ali mogu razne varijacije od priloga...
Prijatno.

Piletina u gorgonzola sosu


Recept sam pronašla: mamajacooks.blogspot.com


1 коментар:

  1. odlicno =D cesto bas kupim pileci file, ali uvijek na isti nacin pripremam =/
    =D

    ОдговориИзбриши