12. фебруар 2013.

Prvi rođendan bloga...

Darivanje...


Tako mi je sve brzo prošlo od mog prvog susreta sa nakitom, blog uređivanjem i ostalim što je svakako uljepšalo i upotpunilo smisao mog života. U skladu sa tim spremila sam jedno darivanje i nadam se da će vam se dopasti.

Poklon br. 1
Narukvica i naušnice
Poklon br.2
Ogrlica

Darivanje vas obavezuje:

1. Da pratite moj blog i moju facebook stranicu

2. Da u komentaru ostavite
svoje ime i mail adresu kako bi vas mogla kontaktirati u slučaju
da osvojite poklon.

Učestvovanje u darivanju će trajati do 24.02.2013. kada će random.org odlučiti


Puno sreće želim....

 Lijep pozdrav...

9 коментара:

  1. Srecan rodjendan,Filippa!
    Brana Malovic branamalovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. sretan prvi blogrođendan želim ih još puno puno isto tako sretnih još i više <3
    Nives Čolić nivescolic0@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sretan blogorodjendan
    Sonja Hajek mikelic.sonja@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sretan prvi blogorođendan!!! :) I meni je bio nedavno, stvarno vrijeme brzo proleti! Želim ti još puno kreativnih ideja i postova u budućnosti!

    e-mail: mmm4you@hotmail.com (Selma Mahmutovic)

    ОдговориИзбриши
  5. Sretan blogorodjendan i mnogo srece u buducem radu i bloganju :)

    jusufovicminela@gmail.com

    xoxo

    ОдговориИзбриши
  6. Sretan blogorodjendan :) ne znam koji je poklon ljepsi.
    Natasa Gligoric
    natasha.gligorich@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Kako sam ja preskočila ovaj post...SRETAN BLOGOROĐUS!!!
    Dusanka Ostojic-GFC:Ducili
    ducili75@gmail.com

    ОдговориИзбриши