07. фебруар 2013.

Prije neki dan sam dobila fantastičan poklon, stvarno nikada nisam vidjela ništa slično, a toliko efektno. Moj šal je u crnoj boji, ali mislim da bi u drugim varijantama bio puno bolji...Ja ne znam ni da heklam ni da štrikam, pa djevojkama kojima "to ide od ruke" dajem zadatak...
handmadebyr 
nivescolicradovi



Uglavnom...ovo što visi je dužine oko 80 cm i provlači se kroz ovaj otvor...



I naravno...nešto moje, posebna narudžba....


Lijep pozdrav i uživajte u današnjem danu....i dajem za prijedlog da pročitate ovu staru bajku koja potiče sa naših prostora...toliko poučna i dubokoumna...

usud-narodna-bajka


7 коментара:

  1. Ajme, šal je zbilja poseban, može biti i ogrlica, nisam ovakav još vidjela...odlična ideja:)....moram nabaviti neku lijepu vunicu, pa ću pokušati tako nešto...:)

    ОдговориИзбриши
  2. Pa ja moram mamu da zaposlim...šal je stvarno super :)

    ОдговориИзбриши
  3. ovakav šal sam već vidjela i stvarno je efektan :D
    Super mi je tvoj cjelokupan blog :D lijepi pozdrav

    ОдговориИзбриши
  4. hej svaka ću prihvatit izazov i pokušati napraviti hvala na ideji :)

    ОдговориИзбриши