21. фебруар 2013.

Pamučne ogrlice

Iz dana u dan dešavaju se neočekivane stvari i situacije, koje ja na najbezbolniji i najlakši način zaobilazim sa makazama i iglom u rukama...Mnogo bliskih i manje bliskih osoba mi se čudi, najčešće sa istom rečenicom "pa kada stigneš"...ali jednostavno ovo je dio mene...u ovome ja uživam i u tome se odmaram. Pored svih obaveza...ručak za danas, ručak za sutra, osmočasovno radno vrijeme...trogodišnje sve više radoznalo dijete, suprug...vanposlovne aktivnosti vezane za razne obuke...i trudna željna odmora :))) uvijek se nađe prostor za moje uživanje i prepuštanje...Juče sam slučajno zapazila ovaj materijal i vizije u mojoj glavi su se same stvorile. Obožavam pamučne ogrlice i broševe....





Lijep pozdrav i...volite se...nije bitno s kim i kada...



4 коментара: