11. фебруар 2013.

Nakon slastica, malo i slatkog nakita. Naravno, opet polimerna glina i ružice, stvarno mi je zadovoljstvo i uživanje raditi sa njima, a i ova žuta boja prosto očarava....
I da napomenem, pošto mi se bliži prvi blogorođendan, ove sedmice spremam darivanje, nadam se da će vam se svidjeti...
Veliki snježni pozdrav sa ovom posebnom ogrlicom iz Banjaluke....

Idemo dalje...žuto...

Ogrlica i naušnice od polimerne gline
Naušnice i prsten od polimerne gline

Decupagge naušnice

Dalje...ljubičasta...

Ljubičaste sovice

Ljubičaste ružice

Broš i naušnice
Decupagge naušnice i ogrlica

I dalje....za kraj još jedne snježne...

Embroidery naušnice

Veliki pozdrav....

6 коментара:

  1. Nakit je lijep i pedantan. Ruže su bonbončić, a posebno mi se sviđaju žute na šaraf ;) Interesuje me da li na nakit sa decoupage-om stavljate epoxy smolu i kako ide taj proces? Hvala unaprijed! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mmmm...posebno znači komentar od tebe :))) Divim se tvojim radovima.
      Što se tiće epoxy smole, ja se ne usudim raditi sa tim(mislim na onu za čvrstu industriju) a ona iz hobby radnji je preskupa, ustvari ne znam da li je i ima kod nas.
      Nakit sa decupagom radim na polimernoj glini i drvetu, klasičnim ljepilima i premazima...

      Избриши
  2. woow prelijepo naj mi je ljubačasto obožavam tu boju :)

    ОдговориИзбриши