21. јануар 2013.

Na početku nešto o polimernoj glini...U suštini  napravljena je od PVC materijala i veoma je laka za oblikovanje i stvaranje detalja uz spretne ruke i dosta mašte. Možete ju kupiti u mnogo boja, takođe možete koristiti osnovne boje i mješanjem doći do željene nijanse. Veoma bitno je da glinu možete oblikovati, modelirati vremenski koliko god želite, jer postaće trajna tek kada ju ispečete u pećnici(110 stepeni oko 30 minuta)..

U izradi nakita ono što ja koristim je:

-nekoliko paketića polimerne gline(ovdje podrazumijevam i razne ostatke...)
-gumene rukavice da ne ostaju otisci prstiju;
-skalper(njih nekoliko jer mi jedan koristi za tri nijanse)...
-kao podlogu za modeliranje koristim pek papir...
-plastični valjak, ali možete korisiti i deblju staklenu čašu(no budite oprezni)..
-razne modlice, naravno u obzir dolaze i one klasične za kolače ali ih nemojte kasnije koristiti u neke druge svrhe osim modeliranja;
-lak za završno premazivanje;posebni fimo lak za dodatni sja(nemojte koristiti lak za nokte ili neku drugu varijantu, strašno se lijepi, psebno kada se nakit nosi na vuni)...
Mnogo ideje..mašte...vremena...ljubavi.







4 коментара:

  1. Kako su mi slatke ove ružice, a prsten mi je poseban:)....ja sam fimo ostavila sa strane za neka druga vremena kad ću nadam se imati malo više vremena.

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Hvala Nives :) Tebi kao vijernom posjetiocu posebno šaljem ono što ti se najviše svidi :))) Slobodno izaberi ako budem imala na raspolaganju :)

      Избриши