18. април 2012.

Jao koliko sam puta pokušavala crtati na staklu, pa upropastila more sopstvenih staklenih predmeta, a sve dok nisam našla prave boje. Realno, u Banjoj Luci nedostaje prave hobby radnje sa stučnim ljudima koji će te na pravi način posavjetovati...
Uglavnom, klikajući(kao što moj Filip kaže) otkrila sam boje, a zahvaljujući mojoj sugrađanki Snješki kojoj se ovim putem zahvaljujem. Evo kako su ispale moje prve oslikane čaše...Idealan poklon za nastupajuću Slavu(a ja sam ih spremila kao poklon)...






4 коментара:

  1. Čaše su predivne,svaka čast. Drago mi je da sam ti bar malo pomogla svojim postom o bojenju stakla:) Što se tiče trgovine ,ne znam da li si bila u Ježu,oni imaju Vitrail boje z astaklo koje su po meni najbolje :) Puno pozdrava od Snježe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupila sam ih u knjižari Kultura...zasad samo dvije nijanse, dosta su skupe, ali polako.

      Избриши
  2. Otiđi u Jež,sve je jeftinije,imaš sve potrebno za staklo,kontur boje po 6 ili 7km,Vitrail ,čini mi se oko 7...javi ako ne znaš gdje je da te uputim

    ОдговориИзбриши